دفترکار همراه

  • ۰
  • ۰

اگر وارد این صفحه شده اید ، احتمالا به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت حرفه ای  کسب و کارتان به صورت حرفه ای می باشید ، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید . به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب ، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی وب سایت خود را با شرکت های طراحی سایت حرفه ای امضا کنید و صاحب یک طراحی سایت حرفه ای شوید . 

طراحی سایت حرفه ای

اگر وارد این صفحه شده اید ، احتمالا به دنبال یک شرکت برای طراحی سایت حرفه ای کسب و کارتان به صورت حرفه ای می باشید ، به شما پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما این مقاله را مطالعه نمایید . به شما قول می دهم پس از مطالعه این مطلب ، می توانید با خیال راحت قرارداد طراحی سایت حرفه ای خود را با شرکت های طراحی سایت حرفه ای  امضا کنید و صاحب یک وب سایت حرفه ای شوید . 

به واقع حرفه ای ترین طراحی سایت حرفه ای ، چه نتیجه ای برای صاحب آن وب سایت خواهد داشت ؟

معنی طراحی سایت حرفه ای :

 طراحی سایت حرفه ای با هزینه کم

با جستجوی کلمه کلیدی " طراحی سایت حرفه ای " در گوگل سیل عظیم شرکت هایی که ادعا می کنند طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام می دهند را مشاهده می نمایید . آیا همگی آنها یک تعریف واحد از طراحی سایت حرفه ای  دارند ؟

آیا اگر در وب سایتی همه موارد زیر رعایت شده بود , دیگر به یک طراحی سایت حرفه ای تبدیل شده است ؟ مواردی مثل :

 

طراحی داینامیک

طراحی واکنش گرا

سرعت بارگذاری و یا لود بهینه

کد نویسی مناسب برای موتورهای جستجو

عدم نیاز به برنامه نویسی برای ثبت محتوا و یا تولید وبلاگ

بهره بردن از یک کنترل پنل حرفه ای برای مدیرت وب سایت و بروز رسانی هایش

این ها همه مواردی هستند که از لحاظ من امکانات ابتدایی یک وب سایت محسوب می شوند و در دنیای امروز دیگر به آن ها امتیاز و یا حرفه ای بودن گفته نمی شود . این ها همه امکاناتی هستند که اگر وب سایتی آن ها را نداشته باشد , از لحاظ من دیگر وب سایت نمی باشد و شاید کاتالوگ اینترنتی برای او اسم بهتری باشد .

 

من در این نوشته می خواهم وجود 1 فاکتور اساسی را در طراحی سایت با شما در میان بگذارم ، که از دیدگاه من یک سایت را به یک سایت حرفه ای تبدیل می کند ، در واقع من می خواهم تعریف خودم را از طراحی سایت حرفه ای با شما بازگو نمایم :

 

یک سایت حرفه ای نباید برای صاحبش به یک چاه هزینه تبدیل شود !!! 

به اعتقاد من ، وب سایتی حرفه ای می باشد که صاحب آن وب سایت برای هر تغییر یا توسعه ای , مجبور نباشد یک صورت حساب سرسام آور پرداخت نماید و روزها منتظر این تغییرات از سمت شرکت طراحی سایت طرف قراردادش باشد . یعنی هر زمان که  اراده به اضافه کردن و یا ویرایش فرایند خاصی از وب سایت خودش را گرفت ، این کار با کم ترین هزینه و در حداقل زمان ممکن ، میسر شود . این تغییرات و یا افزایش ها شامل موارد زیر می تواند باشد :

 

تغییر رابط کاربری

توسعه وب سایت

تغییر کاربری وب سایت

اضافه کردن فرایند های جدید

تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت

آیا این گونه تغییرات با صرف هزینه ای اندک امکان پذیر می باشد ؟

بله , با طراحی سایت به صورت ماژولار در سطوح مختلف معماری مهندسی نرم افزار ، این تغییرات به راحتی امکان پذیر می باشد . در واقع هسته اصلی وب سایت و معماری که در آن به کار رفته شده ، امکان پذیر بودن این تغییرات را ضمانت خواهد کرد . زمانی که هسته وب سایت شما از چندین لایه تشکیل شده باشد و وابستگی لایه های مختلف همه مدیریت شده باشند , آنگاه می توانم این اطمینان را به صاحب آن وب سایت بدهم که حداقل چند سال برای تغییرات وب سایت خودش ، احتیاج به هیچ شرکت یا برنامه نویسی نخواهد داشت . و این یعنی صرفه جویی در هزینه ها و کاهش زمان بروزرسانی های متعدد , یعنی طراحی یک سایت کاملا حرفه ای .

 

اگر زمانی خواستید با شرکتی قرارداد طراحی سایت ببندید ، دوستانه پیشنهاد می کنم که از آن شرکت بخواهید فاکتور توسعه پذیر بودن و ماژولار بودن وب سایت را در قرارداد شما ذکر کند . به این معنی که توسعه در وب سایتتان با کمترین هزینه امکان پذیر باشد و یا با تغییر رابط کاربری و یا گرافیک وب سایت در آینده , مجبور نشوید صورت حساب کمر شکنی را پرداخت نمایید !!!

طراحی سایت حرفه ای ارزان قیمت

لازم است که دوباره اشاره کنم ، تعریف طراحی سایت حرفه ای از دیدگاه شرکت های طراحی سایت ممکن است متفاوت باشد . من از دیدگاه خود , مهمترین عامل تبدیل یک سایت را به یک سایت حرفه ای با شما در میان گذاشتم . به امید آن که این مطلب توانسته باشد تاثیر کوچکی در آینده تجاری کسب و کار شما داشته باشد .

  • ۹۵/۰۲/۲۲
  • .m mohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی