دفترکار همراه

  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت حرفه ای کم هزینه

تصور کنید کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و در آن حرفه ای هستید . اما ویترین جذابی برای معرفی خدمات و یا کالای خود هنوز ندارید ، می توانم تصور کنم که آخر ماه دغدغه ای جز پرداخت قبوض ماهانه و پرداخت حقوق کارکنانتان نخواهید داشت ، هر چه قدر هم که در کسب و کارتان حرفه ای باشید ، بدون داشتن یک ویترین مناسب برای معرفی آن همیشه آخر ماههای تلخی را پیش رو خواهید داشت .

در مقاله 6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1) راز را با شما در میان گذاشتم ، خوب وقت آن رسیده که 3 راز دیگر را برای شما بازگو کنم :


4. طراحی سایت حرفه ای خود را به یک ویترین جذاب تبدیل کنید :

خواهش می کنم در اولین ملاقات خود با مشتری حرفه ای وارد شوید !!!

اغلب اولین مواجهه مشتریانتان با شما در طراحی  سایت حرفه ای  تان رخ می دهد ، آن ملاقات را با شکوه و جذاب برگزار کنید ، در آن ملاقات حرفی برای گفتن داشته باشید . مشتریانتان را به یک فنجان قهوه در طراحیسایت حرفه ای تان دعوت کنید . یک فنجان قهوه از حرف های جدید ، یک فنجان قهوه از خدماتی نو ، یک فنجان قهوه از راه کار های کوتاه اما تاثیر گذار . اولین نگاه 90 % رشته ی ارتباطی مشتری با کسب و کار شما را شکل خواهد داد . یک خلاقیت خاص در طراحی سایت حرفه ای خود داشته باشید .


طراحی  سایت حرفه ای

وای وای از اشتباهات نگارشی و غلط های املایی !!!
بی پروا به یک آدم وسواسی برای صفحات لندینگ خود تبدیل شوید ، بارها و بارها از منظر های مختلف طراحی وب سایت حرفه ای  خود را نگاه کنید ، آیا چیزی پیدا می شود که شما را جذب نماید ؟ اگر جواب این سوال منفی است ، معنی آن این است که شما هنوز نیاز به بررسی و ویرایش بیشتر طراحی سایت حرفه ای  خود دارید .

5. رفتار مشتریانتان را پیش بینی کنید :

ابزارهای بسیار زیادی برای ثبت وقایع و گرفتن آمار مراجعه کنندگان به وب سایت وجود دارد . با آن ابزار ها می توانید ماندگاری افراد در یک صفحه و یا عدم علاقه آنان را به صفحه ای دیگر متوجه شوید . از آن ابزارها استفاده نمایید و در یکی از آنها حرفه ای شوید ، به کمک آن ابزارها می توانید رفتار مراجعه کنندگان در وب سایتتان را رصد نمایید و در طراحی سایت حرفه ای خود و یا در بروز رسانی های وب سایتتان از آن اطلاعات استفاده نمایید تا محتوای بهینه و مورد نیاز مخاطبانتان را تولید نمایید . این محتوا می تواند اضافه کردن و یا حذف یک کالا از سبد محصولاتتان باشد .

طراحی وب سایت سازمانی

زمانی که مراجعه کنندگان علاقه ای به یک صفحه یا یک کالا در وب سایتتان ندارند ، یک تغییر در سبد کالا یا خدماتتان لازم و ضروری می باشد .


Google Analytics گل سرسبد آن ابزارهاست ، به وب سایت www.Histats.com هم یک سر بزنید .


6. راه های ارتباطی با خود را آسان نمایید :

یک صفحه ارتباط با ما ، که به راحتی قابل پیدا کردن باشد ، یک آدرس پست الکترونیکی و یا یک شماره تلفن که همیشه جلوی چشم باشد ، یک حس اعتماد را بین شما و مراجعه کنندگانتان شکل خواهد داد .


طراحی پورتال سازمانی

آن چنان راه های ارتباطی با خود را آسان نمایید ، که مجال پرسیدن این سوال از مشتریانتان گرفته شود :  "خوب ، حالا این فروشگاه را کجا پیدا کنم " . در صفحه خانگی خود و یا حتی به گفته برخی از کارشناسان بازاریابی آنلاین در تمامی صفحات همیشه یک راه برای ارتباط با شما باید وجود داشته باشد .

خوب این هم از 6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق .

موفقیت در یک کسب و کار نوپا به دلایل و شرایط گوناگونی وابسته است ، من سعی کردم قسمتی از آن را که به وب سایتتان مربوط بود ، با شما در میان بگذارم .



  • ۹۵/۰۳/۰۱
  • .m mohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی