دفترکار همراه

  • ۰
  • ۰
طراحی وب سایت و چراهایش


در این سری از مقالات طراحی سایت در بلاگ تک هانی تک , قصد داریم در مورد دلایل و ضرورت های داشتن یک وب سایت برای کسب و کارهایمان با شما بیشتر صحبت نماییم 
یکی از دلایلی که اکثر سازمان ها به استفاده از تجارت الکترونیک روی آورده اند , تغییراتی بود که عموم مردم در نحوه جستجو و پیدا نمودن نیازهایشان ایجاد شد . لذا تمامی سازمان ها  باید در دنیای مجازی و فضای اینترنت صفحه ای جهت معرفی محصولات , خدمات و یا حتی رزومه خود داشته باشند .
طراحی سایت حرفه ای  و بروشور آنلاین :

سازمان ها معمولا سالیانه بودجه ای بسیار زیاد برای تبلیغات و معرفی خدمات و محصولاتشان در قالب بروشور و کاتالوگ  اختصاص می دهند .  آنها می توانند با طراحی سایت حرفه ای جهت معرفی خدمات سازمانشان از این هزینه ها عبور نمایند . به عبارتی با طراحی  سایت حرفه ای از هدر رفتن هزینه دورریز و طراحی بروشورها تا حدود زیادی جلوگیری خواهد شد . یکی از مزیت های طراحی سایت  حرفه ای (لینک) این است که شما به مشتری خود این امکان را می دهید تا به بررسی و مقایسه دقیق تر خدمات و کالاهای شما با سایر رقبایتان به صورت آنلاین بپردازند . این امر موجب اعتماد بیشتر مشتری به مسیر تجاری شما نیز خواهد شد .

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای  و مشتریان بیشتر :

روزانه بیش از 2/4 میلیون نفر در حال استفاده از اینترنت می باشند که 90 درصد این افراد با هدف خرید در فضای مجازی و یا تماس آنلاین با سازمان مد نظرشان حضور دارند . به نظر شما اگر برای کسب و کار خود یک صغحه مجازی نداشته باشید این طیف گسترده از مشتریان ,  نصیب رقبایتان نخواهد شد ؟ پس با یک طراحی وب سایت حرفه ای مناسب , خود را در صف رقابت با دیگر رقبای تجاریتان قرار دهید .

طراحی سایت حرفه ای و نفوذ :

با طراحی سایت حرفه ای به وضوح می توانید ورود افراد به وب سایتتان را دنبال نمایید و با تحلیل و بررسی روان شناختی از حضور افراد در صفحات وب سایتتان از علایق شخصی , خصوصیات اخلاقی و یادگیری های آنها بانک اطلاعاتی جامعی استخراج نمایید و حتی در تصمیم گیری و آموزش های افراد می توان نفوذ نمود .

طراحی سایت حرفه ای و زمانی جهت نمایش :

قطعا شما با هیچ ابزاری نمی توانید حس مسئولیت به پروژه های در دسترس و انجام شده را بیان نمایید . اما با طراحی وب سایت این حس را می توانید به آسانی القا نمایید و مشتری را بصورت کامل در جریان پیشرفت پروژه در دست اقدام قرار دهید .

طراحی وب سایت و حداقل موانع ورود :

قطعا زمانی که شما  تصمیم وارد شدن به کسب و کاری را می گیرید برخی از عوامل مادی ممکن است نظر شما را در این رابطه تغییر دهند و یا حتی شما را از فکر کردن به کسب و کارتان باز دارند , اما شما با طراحی وب سایت در فضای مجازی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای صاحب کسب و کار مد نظرتان خواهید شد .

طراحی وب سایت و حضور 24 ساعته :

قطعا شما با  یک طراحی وب سایت مناسب , می توانید این نوید را به مخاطبانتان دهید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخ گویی به آنان خواهید بود . و چه چیز والاتر و پسندیده تر از این رضایت مشتریان برای شما خواهد بود .

طراحی سایت کم هزینه
  • ۹۵/۰۳/۰۵
  • .m mohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی