دفترکار همراه

  • ۰
  • ۰
طراحی پورتال فروشگاه


طراحی سایت یا طراحی پورتال سازمانی و دیزاین  مجدد 

website redesign در بعضی از مواقع مورد استفاده قرار میگیره و آن هم زمانی است که طراحی پورتالفروشگاهی  و طراحی سایت مشتری بعد از چند سال به لحاظ گرافیکی یا همان پوسته و البته از همه مهمتر امکانات موجود قدیمی طراحی پورتال فروشگاهی شده باشد . با سپری شدن زمان امکان دارد که بر حسب موضوع سایت مطالب و محتوا طراحی پورتال سازمانی نیز دچار دگرگونی و تغییرات گردند و در این زمان است که بروز رسانی لازم می شود . یکی از مراحل طراحی مجدد وب سایت و طراحی پورتال فروشگاهی، به روز رسانی و بهینه نویسی محتوا می باشد .هر یک از شما بازدید کنندگان محترم که در حال خواندن این مقاله هستید چنانچه دارای وب سایت اینترنتی می باشید ،بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا متوجه شوید آیا وب سایت کنونی شما نیاز به طراحی سایت  مجدد دارد یا خیر ؟


برخی از دلایل طراحی سایت مجدد


با بررسی موارد إیل شما می توانید در مورد اینکه آیا وب سایت شما به  طراحی سایت  مجدد نیاز دارد یا خیر تصمیم گیرنده باشید و برای بهره مندی از گرافیک و ظاهری مدرن تر و امروزی تر برای  طراحی سایت  خود و یا ارتقا امنیت و بهره مندی از تکنولوژی های جدید اقدام به طراحی سایت مجدد نمایید .


میزان بازدید روزانه ازطراحی سایت  شما آنقدر هست که شما انتظار دارید  ؟


می توان طراحی سایت  شما را جزو قالبهای کاربر پسند در نظر گرفت ؟


اگر وب سایت شما فروشگاهی می باشد ، آیا دارای سیستم فروش است یا خیر ؟


آیا وب سایت شما نیاز به برزو رسانی در هر روز را دارد ؟


آیا وب سایت فعلی شما به راحتی این امکان را به مشتریان میدهد تا با شما در ارتباط باشند و تماس بگیرند؟


چه تکنیک هایی برای ترغیب مشتریان به خرید در وب سایت شما به کار گرفته شده است ؟


امکانات تعبیه شده در سایت شما چیست و تا چه حد دسترسی آسان کاربران به آن امکانات در سایت شما فراهم شده است ؟


وضعیت سایت شما از لحاظ سئو به چه صورت است و آیا قالب فعلی طراحی سایت و یا طراحی پورتال  بر اساس استاندارد های سئو طراحی شده است ؟


با توجه به سوالات بالا حال این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید و از این چرخه و ماراتونی که بین سایت های رقیب با شما به وجود آمده عقب نمانید .

  • ۹۵/۰۴/۰۸
  • .m mohammadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی